Mijn Webpagina / Cycle Vision

*** Resending note of 97-06-09 13:43
Ligfietsers,

Sinds kort zijn mijn web pagina's ook buiten de IBM firewall te zien. Nu
zal de vorige zin niet zo interessant voor de meesten van jullie zijn.
Wat wel interessant zou kunnen zijn is dat ik van een aantal Nederlandse
ligfietsers de web pagina's heb verzameld. Deze zijn nu ook wereldwijd
te bekijken. Het url is: http://www.dse.nl/~toni/hpv/homepage.htm

Als jou pagina niet op deze lijst staat en je wilt wel een vermelding
stuur dan een i-meeltje: toni at dse.nl. Als je niet op deze lijst wilt
en je staat er nu op, laat het mij dan ook weten.

Cycle Vision: Ook ik ben naar cv geweest. Aleen zaterdag en toen het
noodweerdreigde ben ik naar huis gegaan. Zijn de races nog fatsoenlijk
gefinished? Zijn de uitslagen al beschikbaar?

mvg tc

--
Toni Cornelissen      Internet Infrastructure
Tel: 079-3228093      http://www.dse.nl/~toni/
UITVM1(NL18830)       toni at nl.ibm.com