Re: CYCLE VISION

At 09:34 9-6-97 +0000, you wrote:

>Voor iedereen die er was, en iedereen die het gemist heeft:
>
>Het was heerlijk!
>
>Veel mensen, veel dingen te zien, lekkere sfeer, licht verregende maar erg
>leuke wedstrijden, wat wil je nog meer.....  (volgend jaar weer zo'n feestje,
>misschien)
>

>Groet, Gijs

Het was inderdaad geweldig om zoveel ligfiets-freaks op een vierkante
kilometer te zien!

Vooral de prestatie van Ymte (ongeveer 96 kilomter per uur!!) vond ik te gek
om te zien; wat een power!
Jan
J.Wolsheimer  Phone:+31 71 5732233  E mail:J.Wolsheimer at PTT-Telecom.NL
DISCLAIMER: This statement is not an official statement from, nor does
            it represent an official position of, PTT Telecom BV.