Re: CYCLE VISION

Jan Wolsheimer schreef:
#Gijs Baron wrote:
#>Voor iedereen die er was, en iedereen die het gemist heeft:
#>Het was heerlijk!

Zeker mee eens.
Alleen: we kennen elkaar nu wel zo'n beetje via deze mailinglist, maar
het zou toch wel aardig zijn om elkaar IRL op zo'n dag ook eens te
ontmoeten. Ik heb echter alleen Danny Siepman gesproken.

#>Veel mensen, veel dingen te zien, lekkere sfeer, licht verregende maar erg
#>leuke wedstrijden, wat wil je nog meer.....

Wat ik nog meer wil? Meer kunnen uitproberen (vooral: meer ruimte daarvoor),
meer aandacht voor de wedstrijden (een uitslagenbord zou niet verkeerd zijn).
En: Marielle Bakker riep zaterdag wel heel streng om dat de mensen op tijd
aan de start moesten verschijnen omdat ligracen een serieuze sport aan het
worden was, maar als je serieus genomen wilt worden moet je je op z'n
minst aan de aangekondigde aanvangstijden houden.

#>(volgend jaar weer zo'n feestje, misschien)

Als ik het goed gehoord heb: eerste weekend van juni (6/7) op de RDW-baan.

#Het was inderdaad geweldig om zoveel ligfiets-freaks op een vierkante
#kilometer te zien!

Wat mij verbaasde was het grote aantal niet-freaks, terwijl ik toch
nauwelijks reclame ervoor heb gezien anders dan via de ligfietsmedia.
Of had iedereen soms net als ik het in de wijde omgeving verbaal
verspreid?

#Vooral de prestatie van Ymte (ongeveer 96 kilomter per uur!!)

Volgens mij was het 82km/h (200m in ruim 8s). En dat is toch nog
wel een heel eind verwijderd van het wereldrecord (110,6km/h)

#vond ik te gek om te zien; wat een power!

Dat zeker. Maar het was mooier geweest als hij daarbij in/op z'n
Basic had gezeten, in plaats van in Sacha Knoops "Meringue".
Immers, die stroomlijn is zo goed dat een mindere rijder daarmee
ook nog wel redelijk gepresteerd had.

Marcel.
 X   drs. Marcel Wijkstra                            wijkstra at wins.uva.nl
-