Re: CYCLE VISION

Marcel Wijkstra wrote:
> #Het was inderdaad geweldig om zoveel ligfiets-freaks op een vierkante
> #kilometer te zien!
>
> Wat mij verbaasde was het grote aantal niet-freaks, terwijl ik toch
> nauwelijks reclame ervoor heb gezien anders dan via de ligfietsmedia.
> Of had iedereen soms net als ik het in de wijde omgeving verbaal
> verspreid?

Op Vrijdagavond heeft SBS6 Cycle Vision aangekondigd als Weekend tip in
Weer en Verkeer. Bovendien kwam men er Zaterdag avond op terug met een
(hele korte = 4 min.) reportage.

Sytze

Name:  Sytze Boonstra				Lucent Technologies
mailto:boonstra at lucent.com			Network Systems
Phone: (+31 35 687) 5210 			OSI-Platform group
Room : HZ-HV 104				Huizen, The Netherlands