Re: CYCLE VISION

niels at wfw.wtb.tue.nl wrote:

> Ik heb de uitzending gemist. Heeft iemand die op video en is het de
> moeite waard om te zien?

Ik heb hem niet op video, en zoals ik zei was het heel erg kort, dus ik
vraag me af of het de moeite waard is hem te achterhalen. Tenzij je
alles wilt verzamelen, dan is het natuurlijk een must :-)

Sytze

Name:  Sytze Boonstra				Lucent Technologies
mailto:boonstra at lucent.com			Network Systems
Phone: (+31 35 687) 5210 			OSI-Platform group
Room : HZ-HV 104				Huizen, The Netherlands