Re: CYCLE VISION

> [...] licht verregende maar erg leuke wedstrijden [...]

'licht verregend' is een beetje eufemistsch uitgedrukt, maar leuk was
het toch.

Ik fond het slecht weer op zondag heel jammer. Omdat mijn twee
kinderen het niet so lekker fonden, altijd in het drukke tent te
blijven, moest ik dan toch iets eerder naar hius toe en kon de
fietsen niet behoorlijk bewonderen.

Misschien is een tweede verplegingstent een oplossing (het frites-
busje was erg klein) voor volgend jaar. Maar dan wordt het zeker
prettig mooi weer ;-)

Groetjes,
Mark.

     Dr. Mark Maier                     EUROPEAN COMMISSION
                                  INSTITUTE FOR ADVANCED MATERIALS
  Tel:  +31-224-565254                 Joint Research Centre
  Fax:  +31-224-563841                       P.O.Box 2
                             O            1755 ZG  Petten       __o
  E-mail: maier at jrc.nl      _\\/\-%       The Netherlands     _`\<,