Re: Challenge Focus

>Hoi,
>

>Is er iemand op de mailinglist die ervaring heeft met de supervoordelige
>Challenge Focus??
>
>Jan
>J.Wolsheimer  Phone:+31 71 5732233  E mail:J.Wolsheimer at PTT-Telecom.NL
>DISCLAIMER: This statement is not an official statement from, nor does
>            it represent an official position of, PTT Telecom BV.

Nou ja, ervaring.. Maar goed, ik heb er een stukje op gereden en het voelde
als een heel net gewoon fietsje. Ik bedoel, het is geen Hurri of zo, maar
hij leek mij stijf genoeg en verder ook OK. Als je je graag af/klem zet
tegen het zitje even opletten bij het testrijden, het is een plaat alu, die
is natuurlijk niet zo stijf als een M5 carbon kuip of een Hurri zitje (alu
met ribben).

Groets Ludger
Alle reden vom Klima - wir aendern es

Ihre  CO2-Produzenten