RE: Challenge Focus

Ik rij op een Flevobike Amigo met een stoeltje van het voorgaande model (dus
niet zo'n "buis met gaas" stoeltje). Dit stoeltje is gemaakt van aluminium en
bevalt me uitstekend. Zelfs afvoer van transipratie-vocht is redelijk. Ik ben
zelf 1.98 mtr en heb bij aanschaf van de fiets speciaal voor het oude model
stoel gekozen omdat het nieuwe model (buis met gaas dus) mij te weinig steun
gaf. Dit oude stoeltje wordt niet meer gemaakt (bepaalde delen werden door
fokker geproduceerd dacht ik), maar in het magazijn had men voor mij nog een
stoeltje liggen. Dus wie weet.

Rob Reijers