Re: Mijn Webpagina / Cycle Vision

Wij (SO en ik) zijn zondag bij CV geweest (dwz. zaterdag avond
aangekomen en de 'bewaker' van de grote tent gezelschap gehouden --
vermoedelijk unieke ervaring: slapen in een tent met zoveel moois :-) ,
en hebben zondag geholpen bij de wedstrijden.
Naar ik gehoord heb zijn op zaterdag de 6-uurs races na een paar uur
afgebroken (weet niet over andere races), en is niet iedereen gestart
die mee wilde doen aan de 1 uurs race.
Toen we zaterdag avond om een uur of 9 aankwamen was het heel mooi weer,
heel weinig wind.

Op zondag is alles min of meer goed verlopen, ondanks de regen:
tijdens het criterium regende het behoorlijk, maar aan het begin
van de afvalrace was het gelukkig weer droog. Een donkere lucht
dreigde roet in het eten te gooien, en er viel ook regen uit,
maar gelukkig kwam er pas onweer uit toen-i was overgedreven.

Materiaal pech bleef beperkt, iemand die het 'voorste stuk pijp waar de
trapas aan vast zit en dat aan de rest van het frame geklemd zit'
(is daar een goed woord voor?)
bij het starten in de 200 m op zondaf 'scheef' trapte (zodat de
voor-kettingwielen niet meer verticaal stonden maar diagonaal),
en iemand die (als ik het goed begrepen heb) door een lekke band
ten val kwam in het criterium.

Wat uitslagen betreft: Ymte heeft het een en ander gewonnen;
de namen van andere 'gedecoreerde' rijders waren nog te nieuw
voor me om te kunnen onthouden...

Zoals Marcel (meen ik) al schreef was het jammer dat er voor de
'probeerders' geen apart baantje was zoals bijv. tijdens het ligfiets
wedstrijd/probeer gebeuren op de wielerbaan in Oldenzaal, een paar
maanden geleden; nu reed (probeerde :-) men tussen de af- en aan
lopende mensen.

Axel.