Re: Vraag en aanbod

Wilbert Scheer wrote:

> Beste ligfietsers,
>
> In navolging van Fiets MARKT van het tijdschrift Fiets op Internet
> wil ik een service starten die hier op lijkt. Iedereen die wat heeft
> aan te bieden of iets zoekt op het gebied van ligfietsen - of dat
> complete fietsen zijn, kleding, tassen etc. - kan dat op dit pagina's
> kwijt.

Dat lijkt me een uitmuntend plan. Ik zal zeker gebruik maken van deze service. Hou me op
de hoogte!

> Misschien is het ook iets om een agenda op te zetten (aparte pagina
> natuurlijk) met evenementen.

Inderdaad, hoe meer (actuele) info over ligfietsevenementen hoe beter. Wat dat betreft
zou het ook een goed idee zijn bij zo veel mogelijk zoekmachines aan te melden en ook
niet-ligfiets pagina's te benaderen (bv. pagina's die zich richten op gewone fietsers).

Danny