Fortenroute

Hoi ligfietsers,

Leuke Cyclevision gehad? Hoe was de zondag? (Ik ben zelf alleen de zaterdag
geweest.)

Bij deze wil ik nog even de Fortenroute onder jullie aandacht brengen, die
op zaterdag 28 juni gereden zal worden. Dit is een bewegwijzerde fietstocht
langs de verdedigingswerken rond Amsterdam, die gedeeltelijk over de oude
verbindingswegen tussen de forten loopt, en volgens de ANWB 132 km lang is.
In mijn vorige bericht over dit onderwerp had ik het over 180 km, maar die
informatie had ik uit andere bron.
Ik heb twee stukken van de route verkend; het lijkt me een mooie en
interessante rit: we rijden veel langs het water, van de vecht, de kanalen
in Waterland en het IJselmeer.
We vertrekken om 9:00 uur aan de tram-kant (Prins Hendrikkade) van
Amsterdam Centraal Station.
Er hebben zich al een paar mensen opgegeven voor de tocht. Hoe meer
mensen er meerijden hoe gezelliger, natuurlijk.

Zegt het voort!
(By the way, wie gaat er volgend weekend naar de toertocht van Kemper
vanuit Den Haag?)

Groetjes,

Matthijs
*                     Matthijs de Vries                                *
*Wie een kuil graaft voor een ander krijgt een natte rug *