Ligfiets Markt is geopend!

Dag ligfietsers,

Zoals dat zo vaak bij mij het geval is, kan ik niet langer wachten
totdat alles perfect loopt. Ik het over 'Ligfiets Markt'.
Vanaf nu kun je je advertenties kwijt op:
http://geomatrix.net/ligfiets/markt/index.cfm (denk aan de afwijkende
extentie!).

Advertenties toevoegen gaat perfect. Maar aangezien je de spullen
hopelijk verkoopt, wil je die advertentie er ook weer afhalen of
misschien wil je wat veranderen. Dat heb ik ge´mplementeerd met een
password. Aan je advertentie opgave geef je voor dat doel een
password mee. Onthouden hoeft niet, want je krijgt op het opgegeven
e-mail adres een mailtje ter bevestiging waarin het password weer
wordt genoemd. Gemak dient de mens. Alleen... voorlopig (weet niet
hoe lang dat nog gaat duren) werkt dit _niet_. Mensen met SQL kennis
roep ik hierbij op zich bij mij (via e-mail) te vervoegen, zodat ik
mijn probleem aan hen kan voorleggen.

Een soortgelijk idee wil ik voor een agenda maken, maar daar kom ik -
vanwege vakantie - de komende tijd niet aan toe.

Ik wens jullie veel plezier met de Ligfiets Markt en hoor graag
jullie bevindingen.

Groeten,
--
 Wilbert Scheer,               --  0