Re: Flevo Greenmachine???

>   [...]
> - Wordt de Greenmachine inderdaad geleverd
> - Is er iemand die er op gefietst heeft en die daarover kan
>   vertellen.

In December 1996 stuurde ik een mailtje an Andre Vrielink met
dezelvde vraag en kreeg Januari 1997 volgend antwoord
(citerend mijn vraag):

  >Hi,
  >
  >Since more than a year ago the Flevobike Greenmachine has been
  >announced to be introduced to the market in 1996 (for about HFL
  >2500,-), but I have never seen it anywhere, on the road or in
  >magazines etc. Do you actually make and sell it? Is there

  Nee, de greenmachine is nog niet te koop.
  Momenteel zijn we er ook niet mee bezig, we hebben ervoor gekozen
  om eerst nog wat andere modellen op de markt te brengen voordat we
  weer met de greenmachine verder gaan, dit kan nog wel 1 of 2 jaar
  duren.

  >information available about the construction, specifications and,
  >of course, the price?

  Ook prijzen en specificaties zijn dus nog niet beschikbaar.
  zodra er meer over de greenmachine bekend is zult u het wel horen.

  >The image I found on the WWW is extremely attractive!

  Bedank voor dit compliment.
  we hebben momenteel 7 modellen in ons programa.
  zelf hebben we nog geen Home-page (hier wordt wel aan gewerkt)
  kijk zolang op   http://carol.fwi.uva.nl/~wijkstra/Fiets/

  >Regards,
  >Mark.

  Met vriendelijke groet
  A. Vrielink
  Flevobike, Dronten

     Dr. Mark Maier                     EUROPEAN COMMISSION
                                  INSTITUTE FOR ADVANCED MATERIALS
  Tel:  +31-224-565254                 Joint Research Centre
  Fax:  +31-224-563841                       P.O.Box 2
                             O            1755 ZG  Petten       __o
  E-mail: maier at jrc.nl      _\\/\-%       The Netherlands     _`\<,