Buisuiteinden

*** Resending note of 11/06/97 09:04
Niels,

NG>Voor mijn zelfbouwligfiets zoek ik plastic doppen die de uiteinden van
NG>de vierkanten buizen kunnen afsluiten. (40 x 40 x 1,5 mm).

Dit zijn Flevo Bike maten. Je kunt waarschijnlijk daar wel terecht. Als
wtb-er tue zou je ook eens bij Simon Stevin kunnen informeren. Daar zijn
een aantal jaren geleden ook flevobikes gebouwd. Miscchien kun je nog
iets in het archief vinden.

Volgens mijn herrinering heb ik doppen van tuinstoelen in de buiseinden
van mijn flevobike gestopt. De dop van de voorbuis heb ik eerst met
plakband omwikkeld. De dop zit dan goed klemvast. Voor de buis achter
het stoeltje heb ik dat niet gedaan. Omdat je de dop kunt verwijderen
heb je een ruimte waar je het een en ander in kwijt kunt. Een fietspomp
bijvoorbeeld.

mvg tc