Ligfiets Markt update

Dag NLHPV-ers,

Gisteren moest ik nog bekennen dat de Ligfiets Markt nog niet
helemaal goed functioneerde. Vandaag echter kan ik meedelen dat het
zelf verwijderen en veranderen m.b.v. een password is geimplementeerd
dankzij de welwillende hulp van Hans ten Berge. De pagina's
draaien nu volledig 'unattended'.

Ligfiets Markt is bereikbaar via
http://geomatrix.net/ligfiets/markt/index.cfm en het begint te
lopen... Neem een kijkje en verkoop die overjarige banden, te kleine
schoenen, te strakke broeken en ligfietsen waar je op bent
uitgekeken.

Veel plezier!
--
 Wilbert Scheer,               --  0