wieltje spaken.

Dag geachte mailinglisters,

Stel: ik wil een 20 inch wieltje met daarin 'n trommelrem. (velg: 406 mm Rigida 36
spaaks holkamer). Hoe spaak je zoiets?! Ik weet dat het mogelijk is en het schijnt dat
je het beste twee maal gevlochten kan doen. Maar de spaaklengte bepalen acht ik toch
minder eenvoudig. Wie heeft tips?
Heeft er misschien iemand nog een 20 inch wieltje met trommelrem over? Ben ik gelijk
klaar.

Het is voor m'n nieuwe lage racer.

Iets anders: 5 en 6 juli vindt in 's Heer Arendskerke (Zeeland) een ligfietsenweekend
plaats. Er is ter plekke een grote tent met de grote(re) ligfietsmerken, er is een
toertocht, een familietocht en er zijn allerlei wedstrijden. Meer info binnenkort op de
speciale pagina te:

http://home.pi.net/~dsiepman/ligfietsdagen.html

ook bereikbaar via de Zephyr homepage:

http://home.pi.net/~dsiepman/home.html

Op enkele kilometers afstand is een camping waar overnacht kan worden. Het aardige is
dat er ook wedstrijden zijn voor bukfietsers. Binnenkort meer info.

Danny