Re: Holle as laten draaien voor SA 3-naaf?

[probleem van Marcel geknipt]

> Is het mogelijk om zo'n as ergens te laten draaien? Wat zou dat
> gaan kosten? Of heeft iemand een andere oplossing?

Als je de juiste afmetingen netjes op papier zet dan is er vast wel
iemand die dat voor je wil doen. Op die manier heb ik in de werkplaats
van onze vakgroep ook wat klusjes laten opknappen. Aan materiaalkosten
gaat het om hele kleine bedragen, je moet alleen iemand vinden die er
plezier in heeft om dat te doen voor je (en liefst gratis of voor een
vlaai of kratje bier of zo).

--
Groeten van Niels,
               O                                  __o
Niels Geerts                            | Email:  niels at wfw.wtb.tue.nl
Department of Mechanical Engineering    | Phone:  +31 40 2473358
Eindhoven University of Technology      | Adress: Wh -1.127, PO Box 513,
The Netherlands                        	|         5600 MB Eindhoven