flevobike banden

Hallo,

Ik heb onlangs een tweede hands flevobike gekocht. Nu het fietsen ermee na
een paar weken steeds beter begint te lukken zit ik met een vraag. Op de
fiets zitten nogal dikke banden. Ik zou daar graag wat smallere en
sportievere banden op willen zetten. Mijn vraag is nu of dat kan zonder een
andere velg er op te zetten. Als ik er een andere velg op moet zetten kom
ik waarschijnlijk met het probleem te zitten (ok, liggen) dat de Magura rem
niet meer op de juiste plek zit.

Op de banden die er nu om zitten staat: (20 X 1.75)  47 - 406 B40.

Alvast bedankt, René Voorburg

---
 Rene Voorburg                     |
 voorburg at xs4all.nl                |