Kleine Aarde

Op 29 juni viert de Kleine Aarde te Boxtel haar 25 jarig bestaan. De Kleine Aarde is een
organisatie die zich inzet voor een duurzame en milieuvriendelijke wijze van leven.

29 juni zullen er ondermeer allerlei soorten fietsen gedemonstreerd worden. Proefritten
zijn ook mogelijk. Vooral tandems en ligfietsen zullen de show stelen.

de dag duurt van 10.00 tot 17.00 uur, gratis toegankelijk. De Kleine Aarde stimuleert
bezoekers met fiets of openbaar vervoer te gaan. Een goede zaak. Zelf kom ik op mijn
geliefde nieuwe low racer. Effe flaneren.

adres:

de Kleine Aarde,
Klaverblad 1,
Boxtel.

Als ik wat meer weet, geef ik het even door.

Danny