Re: veiligheid

Hi all,

Ik lees al een tijdje deze lijst, maar binnenkort rijd ik m'n eigen ligfiets,
ik heb een tweedehands zelfbouw gekocht en ben hem nu aan het opknappen,
verfje, nieuw cranckstel etc.

Als bukfietser in Breda is het grootste probleem
de auto's die door rood rijden en geen voorang verlenen...
Ik probeer ze meestal de stuipen op het lijf te jagen door met
de vlakke hand op de auto te slaan (zitten ze ineens tegen het dak).
Schade veroorzaak je niet, maar het maakt een hoop kabaal en je raakt de
automobilist in de ziel, hij denkt even dat je hem geraakt hebt.
Het is niet netjes ze zo te laten schrikken, maar een volgende keer kijken ze
wel beter uit...

De
   groenten
	     en