Re: Holle as laten draaien voor SA 3-naaf?

zou kunnen helpen. Echt een eenvoudige klus is het niet, vrees ik. Een as met
schroefdraad is het probleem niet, en de rechterkant uitboren zal ook nog wel
gaan. Maar die gleuf erin wordt lastiger. En dan nog het harden.

Probeer Dries Baron te bereiken, via Optima cycles. Het draai/freeswerk zou
niet zo'n groot probleem voor hem moeten zijn. Harden is inderdaad een ander
verhaal.

Groet,

Gijs -leven begint bij 40 km/u- Baron