Re: Hoe bandenspanning te meten? + kadans

>Voor ligfietsers speelt - zeker voor ongetrainden - een veranderde
>belasting van spieren en gewrichten een grote rol.

Dit kan ik beamen. Door op mijn flevo racer in de eerste week een aantal
keer in een te zwaar verzet weg te rijden heb ik daarna een week last gehad
van mijn achillespees, volgens mij door overbelasting. Ik zorg nu dus dat ik
altijd in het kleinste verzet wegrijd. Mijn achillespees voelt nu weer goed
aan trouwens...

groetjes
Tom C.J. Kieboom

Institute of Advanced Industrial Design Engineering
Jaffalaan 9
2628 BX  Delft
The Netherlands

phone:		(+31-15) 278 5708