Platvis

*** Resending note of 97-06-17 15:13
Ligfietsers,

Afgelopen zondag was ik aan het ligfietsen. Op zich niets bijzonders, wat
wel bijzonder was was de reactie die ik naar mijn hoofd geslingerd kreeg
toen ik een groepje mensen wilde inhalen op de Loonse en Drunense duinen.

Nadat ik gebeld had keek de achterste fietser om en riep uit: "Een
platvis, kijk daar een platvis". Het platte gedeelde snap ik wel, maar
de assisiatie met een vis is me nog onduidelijk. Hoe dan ook: een
nominatie voor de orginaliteits prijs.

Voor mensen die fietsen omdat ze, net zoals ik, van de omgeving willen
genietsen zijn de Loonse en Drunense duinen zeker de moeite waard. Vooral
het stuk tussen De Efteling en Bos en Duin is fantastisch.

Groeten, Toni

--
Toni Cornelissen      Internet Infrastructure
Tel: 079-3228093      http://www.dse.nl/~toni/
UITVM1(NL18830)       toni at nl.ibm.com