Re: Bandenspanning CO2 patronen

Hoi,

>Niels schreef:
>#Sorry dat ik in het vorige bericht ineens over CO2 patronen begin.
>
>Verontschuldigingen zijn hier zeker op z'n plaats.
>We gaan als HUMAN powered drivers toch niet ineens gebruik maken
>van machinaal gevulde CO_2 patronen? Kom op zeg, gebruik je
>human power ook voor de bandenspanning.
>
>#Ik heb alleen geen idee of je met die dingen de druk enigszins kunt regelen.
>
>Het zijn sowieso wegwerpdingen en als zodanig zijn ze verwerpelijk.

Hoe lang doe jij met je banden, tandwielen en je ketting? 10.00km? Als je
maar genoeg smeert waarschijnlijk! En daarna doe je zeker bizonmarathon (op
waterbasis) op je banden, las je de tanden van je tandwielen weer op en
draai je de lagertjes van je ketting stuk voor stuk om? (merk op dat de
lagertjes altijd maar aan een kant zijn afgesleten.)

Als 'wegwerp dingen' een criterium zijn voor verwerpelijkheid dan blijft er
niet veel over in ons dagelijkse leven. Hoe lang doe jij met schoenen? een
broek? ect. Oh wanneer komt je nieuwe snellere computer eraan of wordt de
oude weer eens ge-upgarde?

Give me a break!! Fietsen moet je vooral doen omdat je het leuk vindt, en
niet om te proberen HET voorbeeld te geven voor de vervuilende mensheid.

Groets van Patrick.