Re: Bandenspanning CO2 patronen

> Als dit zo is (ik heb er nog niet erg veel verstand van), waarom draai je je
> ketting dan niet na een tijd binnenste buiten. Ik weet niet hoe het komt dat
> de lagertjes aan een kant afslijten, maar dit zou het toch moeten verhelpen...

Nee, op die manier slijt je de andere BUITENkant van de busjes, maar niet de
andere kant van de pennetjes die door die busjes zitten.
Omdraaien van die pennetjes is onbegonnen werk en is bovendien niet altijd
verstandig want ik heb een keer een ketting gezien die speciale pennetjes
had die een bepaalde onrondheid hadden, (leek ietwat driehoekig, overdreven
gezien), die de krachten op het busje beter over zouden dragen en minder
snel zou slijten.

--
Groeten van Niels,
               O                                  __o
Niels Geerts                            | Email:  niels at wfw.wtb.tue.nl
Department of Mechanical Engineering    | Phone:  +31 40 2473358
Eindhoven University of Technology      | Adress: Wh -1.127, PO Box 513,
The Netherlands                        	|         5600 MB Eindhoven