Re: Bandenspanning CO2 patronen

Zolang wij brandstofcellen bestellen heeft Patrick een baan (zoals gezegd,
Patrick, no hard feelings!). Ik geloof er niets van dat dat een
efficientere aandrijving geeft dan een fiets, kijk alleen maar eens naar
het gewicht van bedoelde karretjes.... Of heb ik de nieuwste ontwikkelingen
weer eens aan mij voorbij laten gaan? Bovendien verheugen wij ons allemaal
op de voor brandstofcellen de komende 20 jaar nog nodige
waterstofkringloop...

prettige dag!
Ludger
Alle reden vom Klima - wir aendern es