Re: vakantie-ligfietsen

>Zou je er iets meer over willen vertellen, speciaal kwantitatieve gegevens:
>In hoeveel dagen heb je de tocht gereden, rustdagen, alleen of in
>gezelschap, slapen in tentje?

Ik wil zowiezo iedereen die al eens ligfietsvakanties heeft gedaan oproepen
ervaringen met mij te delen. Dit jaar ga ik voor het eerst op
ligfietsvakantie, alleen weten we nog niet naar welk land. We zijn wel al op
gewone fietsvakantie geweest, naar Engeland en Frankrijk.

Dus: iedereen met leuke of minder leuke vakantie ervaringen please let me know.

PS: als je denkt dat dit de mailinglist gaat vervuilen met onzinnige
informatie, stuur je mailtjes dan graag naar mijn persoonlijke adres, wat
onderaan mijn signature staat.

alvast bedankt

Tom
Tom C.J. Kieboom

Institute of Advanced Industrial Design Engineering
Jaffalaan 9
2628 BX  Delft
The Netherlands

phone:		(+31-15) 278 5708