Re: Aanrijding

>Dat kan ik niet helemaal volgen. Je komt later met een schijfrem?
>Waarom wil je een schijfrem als die minder goed remt?
>En waar zit die stormram? Ik had altijd begrepen dat de lans van
>de ligfiets het zaagblad was...

Toch klopt het wel, als je harder remt (met een betere rem, de schijfrem
dus) dan kom je later op een bepaalde plek aan (het hele doel van een rem).
Waar Jeroen op doelt is dat de fietser dan al verder voor hem zou zijn
gekomen (omdat jeroen dus later op die plek aankomt), zodat hij ipv. het
voorwiel, de fietser zijn been had geraakt, wat dan dus gebroken was (of
niet, omdat jeroen's snelheid dan ook al lager zou zijn geweest, door de
betere rem.

logisch toch?  :-)
Tom C.J. Kieboom

Institute of Advanced Industrial Design Engineering
Jaffalaan 9
2628 BX  Delft
The Netherlands

phone:		(+31-15) 278 5708