Re: BCQ?

On 17 Jun 97 at 12:23, Marcel Wijkstra wrote:

> Alweer een hele poos gelee, het was ergens in het eerste kwartaal,
> heb ik mijn abonnementsgeld voor het HPV-nieuws overgemaakt.
> De acceptgiro die daarvoor bestemd was maakte het mogelijk
> om je ook te laten voorzien van Bike Culture Quarterly.
> Zo gedaan (dus f85,- overgemaakt in plaats van f47,50).
>
> Nu ben ik mij er van bewust dat een kwartaalblad niet al te vaak
> uitkomt, maar ik heb inmiddels al twee HPV-nieuwsen gehad, en nog
> geen BCQ. Is dit normaal of zal ik maar eens aan de bel gaan hangen?

Ja, BCQ komt erg onregelmatig uit, de laatste is van een hele tijd
terug (no.11), maar ik zag net een e-mail adres:
sales at bikecult.demon.co.uk

Mischien weten die meer.

> Waarom ik het hier vraag en niet direct aan de bel hang? De NVHPV-
> bestuurderen hebben het nogal druk, die val ik liever niet lastig
> met dit soort trivia.
Ze geven trouwens wel antwoord, na een beetje aandringen. Zo wisten
ze me een tijdje terug te vertellen dat ze wachtten op verzending van
de BCQ tot velen weer betaald hadden (was begin van het jaar).
Het wachten is het trouwens wel waard, het is een prachtig blad !

--
tsjow enzo, Jan
| Use finger           |   PGP-Fingerprint: 8D 5E 4C 23 73 3C CA A2 |