Re: off topic

> Date sent:      Tue, 17 Jun 1997 14:18:40 GMT
> From:           wijkstra at wins.uva.nl (Marcel Wijkstra)

> Chris schreef:
> #Bart mopperde:
> #> binnen drie uur zo'n twintig mailtjes over iets triviaals als
> #> bandenspanning. Dit soort discussies kunnen beter worden gevoerd in
> #> nl.fiets.
> #Ik vind deze discussie informatief.
>
> Dat is geen criterium. Ik vind discussies over het broedgedrag van
> steenuilen ook informatief, maar dat is nog geen reden om die alhier
> te gaan voeren (de discussie dan, niet de uilen :-).

Geen appels met peren vergelijken. Banden horen bij ligfietsen en
passen zodoende prima in een lijst over ligfietsen. Als Bart vindt
dat dit voor hem triviaal is dan kan hij die mailtjes beter niet lezen
maar direct verwijderen. Dat bespaart hem ergernis. De discussie over
de bandenspanning levert mij nieuwe informatie op, en zodoende is
deze discussie -voor mij- informatief.

Terug naar de bandenspanning...

Groeten, Chris.
Chris Teuben, Rekencentrum Rijksuniversiteit Groningen