Re: Platvis

Toni Cornelissen schreef:
#Marcel Wijkstra schreef:
#>"Zelf gebouwd", "gaat wel hard, zeker" en "rijdt dat nou lekker?"
#Ja, klinkt allemaar heel bekend. Zelf gebouwd hoor ik wat minder.

Wat voor fiets heb je?

#Wat me
#ook overkomt is dat iemand roept "mag ik eens proberen?" Vaak iemand in
#een groep. Als ik dan stop afstap en zeg "ga uw gang" is het enthousiame
#ineens een stuk minder. Ook bekend?

Nee, niet bekend. Mijn fiets ziet er vast heel eng uit.
Op de Jouta van m'n vriendin wil echter iedereen rijden.

#Wat me gisteren overkwam heb ik ook nog nooit meegemaakt. Tijdens het
#fietsen kreeg ik een stomp op mijn bovenarm. Toen ik stopte (Ik twijfelde
#of ik hem per ongeluk had geraakt) maakte hij mij duidelijk dat hij
#2e dan karatehad en dat ik moest oprotten met m'n stomme fiets, anders
#zou hij me wel eens in elkaar slaan.
#Dit is de eerste keer dat zoiets gebeurt in de bijna 5 jaar dat ik nu
#ligfiets. Komen dit soort reacties vaker voor?

Lijkt me niks te maken te hebben met je ligfiets, maar alles met de in
de ogen van die mafkees aanwezigheid van jou sec op de verkeerde plaats
op het verkeerde tijdstip. Vast een ongelukkige jeugd gehad...

#Hoewel ik moet toegeven dat ook ik last heb van een natte rug.
#(Is er nog iemand op deze lijst met het ultieme* anti-zweet matje?)
#*Ultiem = Geen natte rug, nooit, niet aleen onder 20 km/uur

Tja, dan wordt het toch een matje van silica-gel met actieve kool
ofzo. En elke dag verversen. Ai, daar gaat mijn miljeu...

Marcel (die nu op een kokosvezel luchtfilter zit; dat ventileert
        goed, maar prikt door m'n t-shirt heen).