Re: vakantie-ligfietsen

>Graag wel op de mailinglist reageren! Ik wil ook graag met de ligfiets op
>vakantie en wil ook graag ervaringen lezen.

ga niet buiten nederland!!! Waar je ook bent, je mag eerst uitleggen wat
voor vreemd (en of buitenaards of levensgevaarlijk of schattig of
slaapverwekkend (jullie kennen de (voor) oordelen wel), ik reed op een
Hurri door frankrijk) gevaarte je rijdt.
En verder is het net als altijd, gewoon fietsvakantie. leve de Ortlieb
roltas voor de slaapzak. En geniet in de winter ervan dat een ligfiets
minder koud is (zeker voor je hals) dan een bukfiets.

Fiets ze!
ludger

Vandaag zo'n lading mail van de lijst, kunnen we misschien een extra lijst
voor de vakantiefietsers maken?
Alle reden vom Klima - wir aendern es

Ihre  CO2-Produzenten

(aus der TAZ, 04-06-1997)