Re: Bandenspanning CO2 patronen

Ze hebben niet eens allemaal een fiets, die moeten eerst geproduceerd
worden!!! Waarom wordt nou toch de auto als enige alternatief gezien voor de
fiets? Ik vindt dat een erg vervuilende instelling moet ik zeggen.

> ---Patrick----
>Bedenk daarbij ook eens waarom je zo nodig van A naar B wilt en waarom die
punten zo nodig zo ver uit elkaar moeten liggen.

---Danny----

>Zomaar. Geen reden. Gewoon rijden. Just hit the road.

Over onnodige energie verspilling gesproken!!!
I rest my case, no more questions your honor.

Patrick (die het gevoel krijgt dat niemand tegen zijn zin elke dag op de
(lig)fiets stap, zelfs niet de 'milieu-fanaten)
 * P.A.H.M. Nootebos      E-Mail: nootebos at ecn.nl
 * Tel: 0224-564509 / 564602    Fax: 0224-563489
 * Netherlands Energy Research Foundation ECN