Re: Bandenspanning CO2 patronen

Ludger Offerhaus wrote:

> De fungeneratie aan het woord. Geen idealen meer, niets van de oude grote
> utopien, alleen een beetje lol trappen. Onder het motto 'na mij de
> zondvloed'. Triest.

Theo schrijft nu :
Door de jaren heen heb ik leren lopen, fietsen, tremmen en treinen,
autorijden, noem maar op.
De reizen die ik op eigen kracht maak (te voet, op al mijn fietsen, in
de kano) geven me een hoop plezier, veel meer dan de andere. En ik blijf
het ook doen omdat ik er lol in heb.
Van de oude grote utopieŽn herinner ik me nog wel wat, en de zondvloed
komt inmiddels over ons heen in het getal van vierenveertigmiljoen
luchtreizigers per jaar.
Over welke generatie gaat het? De mensen van mijn eigen leeftijd kijken
me elke dag vreemd aan als ik op de fiets naar mijn werk kom. Mensen die
veel meer dan ik weten over vogels, vissen en biotopen gaan met "de"
auto naar het natuurgebied om er van te genieten.
Nee, ik fiets omdat ik het fijn vind, ik houd het niet voor me en ik
hoop dat ik anderen ermee op een goed idee kan brengen. Geef mij maar
fun, dat is tenminste leuk.
CO2 krijg ik trouwens al genoeg in mijn banden, dat zit gewoon gratis in
de lucht om ons heen.

goet, Theo.

Zure regen? Wel eens aan een fietser geroken?