Re: veiligheid

Slaan op auto's helpt niet zo. Boos worden op fietsers of mensen die de
bus willen halen ook niet.
Ik rijd bijna elke dag op mijn hurricane door het centrum van Amsterdam
(Dam en zo) en erg veel last heb ik niet. Het is wel zaak ruimte te
nemen en niet overal tussendoor te schieten.

Theo (die stopt voor het rode licht maar vaak het idee heeft dat hij erg
in de weg staat) Mol.