academiese lugfietserij

Heren! (en dames!)
uit de tijdsmeldingen bij de pakweg 40 mailtjes die ik hedenavond ophaalde
meen ik op te mogen maken dat ligfietsen een sport is die voornamelijk door
academici of zij die dat wensen te worden beoefend wordt; cq. diegenen die
vrijelijk onder werktijd toegang tot het net hebben i.t.t. andere
stervelingen met een 'home-account'. Het weekend is ook een stuk rustiger,
op de mailinglist.
Daar valt veel over te zeggen; twee dingen echter:
+ de kwaliteit van de bijdragen is meestal ook navenant en prettig
leesbaar;
- ook veel onzinnige korte meldingen (ha bedankt!) komen langs vliegen,
minuten na elkaar geschreven.
Kortom! Ik zou het waarderen als het hoge niveau gepaard blijft gaan met
zulke leuke onderwerpen betreffende ons aller troetelding, het ligfiets.
Alle waardering voor diegenen onder ons die zoveel tijd nemen voor de
produktie van deze stukken!

Herman - die graag meer tijd zou hebben maar ook wel eens moet slapen -
Kostelijk