24 uur per dag fietsen

P.A.H.M. Nootebos wrote:

> niet zo snel
> echter 24 uur
>
> Ze hebben niet eens allemaal een fiets, die moeten eerst geproduceerd
> worden!!! Waarom wordt nou toch de auto als enige alternatief gezien voor de
> fiets? Ik vindt dat een erg vervuilende instelling moet ik zeggen.

Nee, nee, nee. Het was maar een vergelijking, een voorbeeld, een gedachtenexperiment.
Lang leve de trein, bus, metro, zeppelin, benenwagen, levitatie, etc...

> punten zo nodig zo ver uit elkaar moeten liggen.
>
> ---Danny----

> Over onnodige energie verspilling gesproken!!!

Wel potver. Ik bedoel per fiets hoor. Ik zou het nooit in mijn hoofd halen om ook maar 1
meter onnodig per auto, bus, zeppelin....etc, af te leggen. Geloof me nou, het milieu
zit er echt niet mee als jij zo nodig weer vijftig kilometer wil gaan fietsen, om te
voldoen aan je mobiliteitsdriften.

> I rest my case, no more questions your honor.

Me too.

> Patrick (die het gevoel krijgt dat niemand tegen zijn zin elke dag op de
> (lig)fiets stap, zelfs niet de 'milieu-fanaten)

En zo is 't

Danny -die veel te veel tijd steekt in mailtjes maken en intussen sneller typt dan hij
kan praten - Siepman.