Re: Bandenspanning CO2 patronen

Wacht even! Mijn 'de fungeneratie aan het woord' was een vrij directe
reactie op een reactie van Patrick (op een verhaal van ? Niels?)!! Waarbij
Petrick alle slijtage-vervanging als milieuonvriendelijk bespotte
(ironisch, naar ik hoop ;-).
Overigens ben ik het helemaal met Theo eens. Jammer trouwens dat ik al die
vermailde tijd niet kan fietsen (een mailtje tussendoor is een niet zo
tijdrovende ontspanning op mijn werk, als ik ga fietsen kom ik nergens meer
aan toe)

Fietsse allemaal!

Alle reden vom Klima - wir aendern es

Ihre  CO2-Produzenten