Re: nlhpv-digest V1 #90

On Thu, 19 Jun 1997 02:00:19 +0200, nlhpv-digest wrote:

>Dat kan ik niet helemaal volgen. Je komt later met een schijfrem?
>Waarom wil je een schijfrem als die minder goed remt?

Nee, die moet beter remmen, waardoor ik de laatste meter langzamer af had gelegd. Dit heeft dan weer
tot gevolg dat de tegenpartij door zijn snelheid verder zou zijn gereden, waardoor ik niet tegen zijn
voorwiel aangekomen zou zijn, maar tegen zijn been of zo.
>En waar zit die stormram? Ik had altijd begrepen dat de lans van
>de ligfiets het zaagblad was...

Bij mijn zelfgebouwde fiets heb ik de voorbuis langer gehouden, wat goed uitkomt in verband met de
montage van de koplamp. Nu steekt de buis dus ook enkele centimeters voor het zaagblad uit, wat ook
weer wat bescherming geeft (vooral tegen schade _aan_ de tandwielen)
Greetings from

		Jeroen T. Bezemer

				Sliedrecht, Holland.

Greetings from