Re: fietskosten

Ludger Offerhaus wrote:

> Als je maar handig genoeg rekent zit die eerder op 5,4 km/h. ALLES
> meerekenend: parkeerplaatszoektijd, otowassen, wegbrengen voor een
> onderhoudsbeurt etc.etc. Maar ik weet echt niet meer waar ik dat gelezen
> heb.

Zo ver ben ik inderdaad niet gegaan. De genoemde 54 km/uur is gewoon de gemiddelde
snelheid die gehaald wordt als er daadwerkelijk gereist wordt. Als je alles mee zou
rekenen hou je zeker niet veel meer over. De gemiddelde Nederlander is iets van 8 uur
per week bezig met z'n auto: wassen, reizen, voor reparaties wegbrengen, bewonderen.
Maar om daar nou een gemiddelde snelheid aan te koppelen... Hm, als ik dat ga doen bij
m'n fiets dan haal ik misschien net loopsnelheid.

Danny.