Betreft: nlhpv-digest V1 #89

Gerben-Jan vroeg nogmaals:

ik met zo'n CO2-pomp nou wel of niet mijn band hard of hard genoeg oppompen?
Dat was toch ook de oorspronkelijke vraag?

Antwoord:
Ja, dat kan. Ik doe het zelf ook (26 inch band, maximale druk 3,8 bar en dat
bevalt goed.
Je bent zo weer op weg.
En dat is heel wat prettiger dan staan knoeien met zo'n klein %%%-pompje, ook
al komt
die als goed uit de bus in de test in het blad Fiets -verschrikkelijk wat een
zin -.

Groeten Gert.