Re: Zelfbouwligfiets

Ik vraag me alleen of of het zitje niet wat erg rechtop
>staat, zelfs als je de achtervork wat hoger monteert. Ik denk dat je ook
>het zitje anders moet monteren.

Lijkt mij ook. Ik denk dat de hoek onderin je achterframe groter moet zijn,
dus stomper. Verder wel cool dat je zelf een fiets kan bouwen (voor mij niet
weggelegd denk ik).

Succes, Tom
Tom C.J. Kieboom

Institute of Advanced Industrial Design Engineering
Jaffalaan 9
2628 BX  Delft
The Netherlands

phone:		(+31-15) 278 5708