Re: Tandem en zelfbouw

> Niels Geerts schreef:
> #[Marcel schreef:]
> #> Wat is de meest geschikte manier van lassen/hardsolderen voor
> #> het bouwen van (lig)fietsen?
> #Lijmen kan ook, maar pas op dat je een lijm hebt die bij een groot
> #temperatuurbereik houdt.
> [Marcel:]
> Is lijmen net zo sterk als lassen? Zijn er speciale voorwaarden
> aan verbonden (materiaalkeuze, omgeving)? Wat voor lijm gebruik
> je hiervoor?

Die kennis fietst al een hele tijd rond op die fiets. Zal dus wel sterk
genoeg zijn. De te lijmen oppervlakken zullen wel groot en schoon moeten
zijn, denk ik. De lijm was een of andere speciale industrielijm, verkrijg
baar in literverpakking of groter voor 500 gulden per liter! Maar hij kreeg
een kwart liter gratis!

> #> Marcel (binnenkost veel vrije tijd).
> #Proefschrift af?
>
> Yep. Promotie op 19 november.
Op welk onderwerp promoveer je?
--
Groeten van Niels,
               O                                  __o
Niels Geerts                            | Email:  niels at wfw.wtb.tue.nl
Department of Mechanical Engineering    | Phone:  +31 40 2473358
Eindhoven University of Technology      | Adress: Wh -1.127, PO Box 513,
The Netherlands                        	|         5600 MB Eindhoven