Re: (no subject)

On 24-Jun-97, Erik Smits wrote:
>In de serie over bandendruk:

>Sinds een half jaar rijd ik voor op een 20" Schwalbe spezial band, met
>brekerlaag. Had ik daarvoor gemiddeld wekelijks, dat is om de 160
>kilometer, een lekke voorband, sindsdien (dus circa 3000 km) is dat niet
>meer voorgekomen.
>Maar: van het weekend leek het alsof ik een slag in het wiel had. Het
>bleek echter een zijwaartse verdikking te zijn in genoemde band. Is dat
>gevaarlijk, of kan ik er nog even mee door rijden?
>Oorzaak is wellicht dat ik tot 9 bar ben gegaan ipv het aanbevolen
>maximum van 8 bar.

Ik bleek ook die verdikking te hebben en die heeft na 250 km geleid tot
een gescheurde wang. Ik denk dus dat er ook voor jou een vervanging
aan komt. Bij mij is hij niet ontstaan door een overdruk. hoe wel, weet ik
niet.
groetjes
maarten

--
'Nick Cave, Moon in the Gutter, my favourite of his solo songs
Much better then In the Ghetto

Gavin Friday after listening to The Moon is in the Gutter