Re: vakantie Noorwegen

En t.c.j.kieboom at io.tudelft.nl (kieboom,t.c.j) vroeg:
>Hetzelfde voor mij, maar dan voor Zweden aub

Hallo ligfietsers,

Op http://www1.geocities.com/Baja/2572/Nwegen.htm
staat een uitgebreid verslag van een (buk)fietsvakantie die mijn broer in
Noorwegen/Zweden heeft gemaakt. Mocht je dit niet kunnen downloaden, dan
kan je hem het beste even een mailtje sturen
(luddo at dds.nl). Verder heb ik zelf een tocht door Denemarken, Noorwegen en
Zweden gemaakt, maar dit verslag staat nog niet op het net.

Sinds ik op de Cycle Vision een Optima Dragon heb getest, ben ik ook besmet
met het ligvirus en overweeg in de (nabije?) toekomst een ligfiets aan te
schaffen. Ik ben daarom erg benieuwd naar de ervaringen met het
(lig)fietsen met bepakking in de bergen. Verslagen van ligfietsvakanties
zie ik dus graag op deze lijst (of per e-mail aan mij persoonlijk) tegemoet.

Groeten, Minko

 homepage:             http://www.hacom.nl/~moh
 melige krekkers site: http://www.geocities.com/Yosemite/9732