Re: vakantie Noorwegen

Tjaa, bergop met bepakking kan best. Tot een percent of 10-12 (Hurri met
42-28, zitje net een graadje steiler dan normaal) geen probleem, zolang je
verzet je maar toestaat om lekker rond te draaien (dus nog steeds minstens
85 toeren). En je moet er natuurlijk zelf de lol van inzien om een halve
dag bergop te rijden wat je in anderhalf uurtje omlaag racet... Ik houd van
beide.
En dan zijn daar de kleine dingen. Omhoog rijdend zag ik een steentje op de
weg liggen. Ik klik dus een voet uit, trap tegen het steentje, of in elk
geval in die richting, maar helaas was mijn snelheid te laag om die
beweging goed te laten gaan, dus daar lag ik dan. maar ja, ver vallen kun
je immers niet vanaf een bijnalageracer.

prettige vakantie!
Ludger

PSEn met enige moeite de keutenberg op 52-28 gehaald, maar die is erg kort
(22 percent) dus dat is even doorbijten (en het was zonder bepakking)

*****
Ludger Offerhaus
Berlijn
*****