Re: Zephir

freddy.barbry at lhs.be

Hoi Freddy,
Ik heb enkele weken geleden op de ligfiets dagen bij Lelystad zo'n
Zephyr-frame gekocht. Je moet je realiseren dat het frame helemaal
kaal is. Je kunt hem helemaal naar je eigen idee en met onderdelen
die je hebt liggen opbouwen.
Het is een degelijk ontwerp zonder poespas, maar in zijn eenvoud goed
doordacht en voor zover ik kan beoordelen is alles goed uitgelijnd.
Mijn fiets is nog niet af.zover ben ik nog niet. Wel heb ik op een
exemplaar van Danny "Zephyr" Siepman cs. zelf gereden en dat beviel me goed.
Je moet er wel aan denken dat je naast het frame nog wat andere
dingen moet kopen of maken die specifiek voor de ligfiets zijn:
zitje, veerrubber, bracket (met as).
Succes,

__Hans Bon__________