Re: (no subject)

> en maarten schreef:
> Ik bleek ook die verdikking te hebben en die heeft na 250 km geleid tot
> een gescheurde wang. Ik denk dus dat er ook voor jou een vervanging
> aan komt. Bij mij is hij niet ontstaan door een overdruk. hoe wel, weet ik
> niet.

Een mogelijke oorzaak kan zijn, dat er een scheef afgesteld remblokje net
tegen je band komt. Heb ik laatst eens bij een mountainbike meegemaakt.

--
Groeten van Niels,
               O                                  __o
Niels Geerts                            | Email:  niels at wfw.wtb.tue.nl
Department of Mechanical Engineering    | Phone:  +31 40 2473358
Eindhoven University of Technology      | Adress: Wh -1.127, PO Box 513,
The Netherlands                        	|         5600 MB Eindhoven