ongeluk

Na een week spuiten, een weekend opbouwen, kon ik eindelijk op m'n eerste
ligfiets
naar huis fietsen (17 km windje mee). Dit alles ging goed totdat ik weer in
de
bewoonde wereld kwam en iemand zonodig voor m'n neus moest keren met z'n
fiets.

Kaboem, daar lag ik samen met de andere onfortuinlijke fietser op de straat.
Gelukkig geen letsel maar zijn fiets is totall loss (frame en voorvork
verbogen) en
mijn fiets gelukkig alleen maar een gescheurde binnen- en buitenband en een
buts
in m'n velg. Alleen nu heb ik er een rare bandenmaat opzitten (26 x 3/4) en
die
moet ik natuurlijk speciaal bestellen. Kan ik dus niet met m'n nieuwe fiets
showen...

Gelukkig wordt mijn schade vergoed maar het duurt weer even voordat ik kan
fietsen.

Ik heb nu wel meer zelfvertrouwen gekregen ondanks dit ongeluk want ik heb
verder
geen schrammetje, ik was in het begin bang dat ik met m'n edele delen tegen
m'n
bovenstuur zou komen maar alles zit er nog...

Dit was dan een veel te lange meel:

De
   groenten
	     en