Re: klimmen

fROm Gijs Baron:

> een minimum aan bepakking, Ardense heuvels die niet extreem stijl zijn (dacht
> ik) lijkt me dat je met eenn 32 voorblad een heel eind moet kunnen komen, op

Dat hangt er een beetje vanaf hoe en waar je fietst ..
als je lbl rijjdt meot je toch (bijvoorbeeld0 de Stockeu over ,
en howel ik je de percentages niet kan gevenm, is die verrekte stijl en
zwaar .. en er zijn wel meer hellingen in L.B.L. die boven de 10% uitkomen

	Gerhard,  < at jason.nl>   == The Acoustic Motorbiker ==
 --
   __O	If your watch is wound, wound to run, it will
 =`\<,	If your time is due, due to come, it will